ثبت سفارش اختصاصی تصویرگری
مراحل ثبت سفارش
-دریافت سوژه اولیه از سفارش دهنده شامل دریافت ایده ، داستان ، توضیحات نویسنده و سفارش دهنده و نوع تکنیک مورد نظر آن و درک حال و هوای کار نویسنده برای اجرای اثر
- بررسی پیشنهادات و نظرات سفارش دهنده توسط تصویرگر و هماهنگی زمانبندی پروژه با سفارش دهنده و تصویرگر
- ارسال پیش فاکتور به سفارش دهنده و تایید آن توسط ایشان
-پرداخت مبلغ سفارش و استارت کار
-طراحی اتود اولیه توسط تصویرگر
- ارسال اتود خطی اولیه و سپس اجرای کامل یک فریم و تایید نهایی سفارش دهنده
- اخذ تاییدیه از سفارش دهنده جهت تولید سایر صفحات و ملزومات پروژه
- تولید و اتمام پروژه (تحویل فایل کم حجم به سفارش دهنده) و تائید نهایی توسط ایشان
- ذخیره نهایی اسناد و ارسال نهایی فایل با کیفیت بالا برای سفارش دهنده
لطفا توضیحات پروژه درخواستی خود را ثبت نمایید. مشاورین الوتصویرگر در اسرع وقت جهت مشاوره رایگان و اعلام هزینه با شما تماس می گیرند.
09964477583